Hívjon minket!
Foglaljon most
Gyorsan és biztonságosan!

Szenvedélyesen hiszünk abban, hogy a balatoni vitorlázás nemcsak egy sport, hanem egy életérzés. Büszkék vagyunk arra, hogy a Balaton szívében található Alsóörsön, az exkluzív és hullámvédett Marina kikötőből kínálunk kiváló színvonalú vitorlás élményeket.

Legyen szó egy nyugodt séta-, túra-, illetve csapatépítő programról vagy profi vitorlás eseményről, nálunk minden igényt kielégítő széles hajóflotta és határtalan élmények várják.

Azért, hogy a balatoni vitorlázás újra és újra feledhetetlen élmény legyen, folyamatosan emeljük a szolgáltatásaink minőségét. 2008-as megalakulásunk óta minden egyes hajónkat, legyen az kicsi, közepes vagy nagy méretű, rendszeresen karbantartjuk, modernizáljuk.

A kezdetektől különös gondot fordítunk a tisztaság és a higiénia fenntartására.

Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy mindennap 100%-os szolgáltatást nyújtsunk az ügyfeleink számára, és megismertessük őket a vitorlázás egyedülálló világával. Kiemelt célunk, hogy a vendégeink ne csak a vitorlázás technikáját sajátítsák el, hanem átélhessék a balatoni hajózás által nyújtott különleges nyugalmat és szabadságot is.

Bérlőinknek technikai problémák esetén is tudunk szakszerű segítséget nyújtani. A mentéseket illetően a BalatonHelp szolgáltatásait ajánljuk.

Bérelhető hajóink

Minden vitorlás-rajongó többet vár el a hajókölcsönzőtől. Béreljen tőlünk, ha a legjobbat szeretné.

Bavaria 46 Lojena

Schaffer D38

10fő  6fő 38 láb

Napvédő ponyva (bimini)

Tapasztalja meg az utánozhatatlan balatoni életérzést

A felejthetetlen pillanatokat személyre szabott szolgáltatásainkkal teszünk még emlékezetesebbé: Igény szerinti étel- és italbekészítés, Egyedi túraajánlatok, Maximális tisztaság és higiénia

Családi túra
Csapatépítő
Lánykérés
Sétavitorlázás
Naplemente túra
Lánybúcsú
Ajánlatunk
Képzelje el, ahogy a lemenő nap narancsvörös sugarai megfestik a horizontot, miközben Önök egy pohár pezsgővel a kezükben ringatóznak a Balatonon. Hagyja, hogy a lágy hullámok elsimítsák minden gondját, és élvezze a természet közelsége nyújtotta teljes feltöltődést.
  • Balaton
  • Naplemente
  • Örök élmény
  • Romantika
Hívjon, vagy írjon nekünk!

Fedezze fel a Balaton varázslatos világát a Sport-Yacht Kft. vitorlásain!

Foglalja le következő útját!

Vitorlásbérlés a Balatonon – Rugalmas lehetőségek minden igényre

Válogasson széles hajókínálatunkból, amelyek között éppúgy megtalálhatóak a gyors versenyvitorlások, a kényelmes túrahajók, mint a partikra ideális nagyobb jachtok is. Hajóinkat rendszeresen és a legmagasabb színvonalon tartjuk karban, garantálva ezzel, hogy mindig tökéletes állapotban és makulátlanul tisztán várják a vendégeket.

Élményvitorlázás a Balatonon
Borkóstoló a vízen
Vitrolásoktatás

Rólunk mondták

Nemcsak harmonikus, de kifejezetten izgalmas pillanatokat is megélhettünk a tavaszi nyárban. Profi volt a csapat és az ügyintézés, gördülékenyen ment minden, kedvesek voltak nagyon, és vidámmá tették már az indulás pillanatát is. A hajó tényleg luxus kivitel, biztosít mindent, amit egy ilyen kaland során igényelne az ember. Kényelmesen elfértünk rajta tízen, a kapitány mindenben segített bennünket, készségesen elmagyarázott mindent a kíváncsiskodóknak. Egyszerűen szuper volt megélni minden pillanatát ennek a napnak, és ez nemcsak a csodás tájnak, a Balatonnak, a környezetnek, hanem a hajót biztosító csapatnak és a kapitánynak is köszönhetjük. A nyár kötelező programja lesz majd, az biztos! Köszönjük a Sport Yacht profi csapatának!

Csapatépítő vitorlázáson vettünk részt, és imádtuk. A legnagyobb hajót béreltük ki a Sport Yacht Chartertől, hogy mind a tízen elférjünk. Nagyon jó nap volt, Tihanyig hajóztunk és vissza. A kapitánnyal és a csodás vitorlással is maximálisan meg voltunk elégedve. A nyár végén ismét jövünk!

Szeptember első hétvégéjén, kihasználva a vénasszonyok nyara nyújtotta meleget, egy fergeteges hétvégét töltöttünk el Alsóörsön a Sports Yacht Kft. munkatársai jóvoltából. A megbeszélt időpontban a hajónál vártak minket, minden kérésünket készségesen kiszolgálták. A hajó teljesen felszerelt, tiszta volt. Mivel társaságunkban senki nem rendelkezik (még) vitorlásjogosítvánnyal, így a kapitányt is ők biztosították részünkre, akivel maximálisan meg voltunk elégedve. Biztos vagyok benne, hogy a következő vitorlás kiruccanásuknál is a Sports Yacht Kft. szolgáltatásait fogjuk igénybe venni. Bátran merem ajánlani őket mindenkinek.

Gyermeknapi vitorlázáson vettünk részt a hétvégén, ahol a gyerkőcök és én is kiválóan éreztük magunkat!! Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki a Balatont nem csak a partról akarja megismerni!!

Ich habe schon öfter bei Sport Yacht kft. gechartert. Es hat alles gut funktioniert. Ich buche wieder 🙂

Nem kell hozzá előzetes tapasztalat

Akár profi vitorlázó, akár most ismerkedik a vitorlázás alapjaival, szakértő csapatunk minden szükséges támogatást megad, hogy biztonságban és kényelemben élvezhesse a balatoni élményvitorlázást.

Miért válasszon minket?

Cégünk több mint 30 éves tapasztalattal és elhivatottsággal biztosítja, hogy Ön a balatoni vitorlázás valódi arcát ismerhesse meg. Rugalmasan alkalmazkodunk a vendégeink igényeihez és képességeihez, hogy mindenki a legmagasabb színvonalú élményt kapja.

• Igény szerint a hajók átadás-átvétele a báziskikötőinktől eltérő kikötőkben is történhet. Ennek díját egyedi egyeztetést követően alakítjuk ki.
  • Gépjárművel érkező vendégeinknek a bérlés idejére zárt parkolóhelyet biztosítunk (egy gépkocsira).
  • A hajókat tiszta állapotban, üzemanyaggal feltöltve adjuk át. A bérleti időszak végén takarítási szolgáltatás igényelhető.
  • A gondtalan vitorlázást segíti éjjel-nappal hívható telefonügyeletünk: +36 (30) 956-5330.
  • Hajóinkat rendszeresen karbantartjuk, modernizáljuk és teljeskörűen felújítjuk, így garantálva a biztonságot és a kényelmet. Különös figyelmet fordítunk a tisztaságra és a higiéniára, különösen a 2020-as járványhelyzet óta.

Ne maradjon le erről a rendkívüli lehetőségről!

Nem kell hozzá előzetes tapasztalat

Miért válasszon minket?

Ne maradjon le erről a rendkívüli lehetőségről!